سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
با هر آدمى دو فرشته است که او را مى‏پایند و چون قدر الهى رسد بدان واگذارش نمایند ، و مدت زندگانى که براى انسان است چون سپرى وى را نگهبان است . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

سلام

تسلیم ...میدونم حسابی از دستم شاکی هستین حسابی بد قول از آب در اومدم گفتم بعد امتحانا مینویسم ولی نشد

جریان از این قرار بود که: بلافاصله بعد از امتحانا رفتیم سفر رفتم همونجایی که گفتم عزیزترین کسام اونجا زندگی میکنن ( سنندج )    جای شما خالی  خیلی خوش گذشت دیگه نه کاری بود نه زحمتی  اونجا همه همش ناز آدم رو میکشیدن فقط بخور و بخواب بود و بس اون قدر بهم رسیدن که  حسابی لوسم کردن بازم جای شما خالی هر روز گشت و گذار و خوش گذرونی تا این که یه روز خوب :  وای وای داشتم خوش میگذروندم که تلفن زنگید بابام بود آخه بابام با ما نیومده بود سفر گفت کارنامم رو گرفته دلم هورری ریخت( آخه بستگی به معدلم یه قولهایی بهم داده شده بود که خب معدلم باید به حد نساب میرسید  خدا رو شکر منم که شاگرد زرنگ ) آخی خیالم راحت شد معدلم خووووووووب فقط یه صدم کمتر از قرار شده بود.......... ...خلاصه پر  چونگی نکنکم  مسافرت ما تموم شد و برگشتیم و طی یه جلسه خانوادگی مامان و بابا و  داداش و خواهر کوچیکه لطف داشتن و رای دادگاه به نفع من صادر شد...........بالاخره قولی که داده شده بودامروز عصری  قراره به سلامتی عملی بشـــــــــــــــــه.....................

ممنون که دعام کردید...............ممنون که همیشه بهم سر میزنید..... 

 

باقی بقایتان .... دشمن فدایتان


 نوشته شده توسط نغمه در شنبه 85/4/17 و ساعت 11:25 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم

کویر خیال
نغمه
رشتم گرافیکه .عاشق کارای هنری ام گه گاهی هم شعر می گم

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 5
مجموع بازدیدها: 85627
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
موسیقی وبلاگ من