سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
استمرار غفلت، بینایی را کور می کند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

هبوط

 

مرا کسی نساخت، خدا ساخت؛

نه آنچنان که" کسی می خواست"

که من کسی نداشتم.

کسم خدا بود ،کس بیکسان.

او بود که مرا ساخت آن چنان که خودش می خواست.

نه از من پرسید و نه از آن "من دیگر"م

من یک گل بی صاحب بودم.

مرا از روح خود در آن دمید.

وبر روی خاک و در زیر آفتاب ،

تنها رهایم کرد.

"مرا به خودم وا گذاشت".

دکتر علی شریعتی  

 

                                

                                  

 


 نوشته شده توسط نغمه در پنج شنبه 85/3/25 و ساعت 1:4 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم

کویر خیال
نغمه
رشتم گرافیکه .عاشق کارای هنری ام گه گاهی هم شعر می گم

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 14
مجموع بازدیدها: 85753
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
موسیقی وبلاگ من